سوالات متداول

خانه / سوالات متداول
در صورتی که پاسخ سوالات خود را بخش سوالات متداول پیدا نکردید، می توانید از روشهای زیر با ما در ارتباط باشید: ایمیل: info@radmanhost.ir تلفن: 7 – 88977206
زمان بازگشت وجه چقدر است؟
زمان بازگشت وجه در پلن های هاستینگ رادمان هاست 7 روز، سرورهای مجازی رادمان هاست 24 ساعت است و دامنه ها قابلیت برگشت وجه ندارد. همچنین کالاهای ارسالی برای مشتریان نیز در صورت خرابی مسئولیتش با گارانتی محصولات خواهد بود.
محل قرارگیری سرورهای رادمان هاست کجاست؟
سرورهای سرویس دهندۀ پلن های میزبانی وب رادمان هاست در ایران و امریکا قرار دارند. همچنین سرورهای اختصاصی و مجازی رادمان هاست نیز در ایران و با پشتیبانی گروه شرکت های شاتل انجام می شود.
کنترل پنل پلن های میزبانی وب رادمان هاست چیست؟
رادمان هاست در پلن های میزبانی خود از کنترل پنل Directadmin استفاده می کند.
آیا امکان انتقال یک پلن هاستینگ به سرور اختصاصی یا مجازی مقدور است؟
بله، تیم فنی رادمان هاست در صورت درخواست کاربر مبنی بر انتقال پلن هاستینگ جهت ارتقا و منتقل شدن به یک سرور مجازی یا اختصاصی این کار را به صورت رایگان انجام خواهد داد.
آیا فاکتور کاغذی برای صورتحساب ارسال می شود؟
بله، در صورت درخواست کتبی مشتری مبنی بر درخواست صورتحساب کاغذی فاکتوری با مهر گروه آریانا برای وی ارسال خواهد شد. اما در این حالت مبلغ فاکتور همراه با مالیات ارزش افزوده و هزینه ارسال فاکتور همراه خواهد بود.
اگر دامنه ای که خریده ام از تاریخ انقضایش بگذرد چه اتفاقی می افتد؟
بسته به پیشوند دامنه (برای مثال ir . یا com .) مدت زمان متنوعی برای زمان قفل شدن دامنه تعریف شده است. که در این مدت مالک قبلی دامنه می تواند با پرداخت جریمه و هزینه اصلی دامنه، مجدداً مالکیت خود را تمدید کند. در غیراینصورت بعد از مدت زمان تعریف شده، دامنه آزاد خواهد بود و هر کسی می تواند آن را خریداری کند.
آیا امکان ارتقاء پلن میزبانی در حین مصرف مقدور است؟
بله، با وجود به حساب کاربری خود می توانید این کار را به صورت آنلاین انجام دهید. البته مدت زمان باقیمانده از پلن قبلی می سوزد و پلن جدید ثبت خواهد شد.
آیا امکان درخواست IP اختصاصی در سرور مجازی مقدور است؟
بله، از طریق حساب کاربری خود می توانید این کار را انجام دهید و هزینه ای سالیانه بابت آی پی اختصاصی بایستی پرداخت نمایید.
اگر سایت یا سرورم با حمله اینترنتی مواجه شد، رادمان هاست چه کاری انجام می دهد؟
با توجه به انواع مختلف حمله ها یا هک های اینترنتی، اگر وضعیت گزارش های سرور دربارۀ کارکرد سرور صحیح باشد، بدین معناست که هک شدن وب سایتی با نفوذ به دیتابیس یا به دست آوردن نام کاربری و گذرواژه کنترل پنل بوده است که این امر متوجه خود مشتری خواهد بود، البته در صورت درخواست مشاوره، تیم فنی رادمان هاست مشاوره لازم را بعمل می آورد. اما اگر حمله از طریق نفوذ به سرور و حملاتی از قبیل DDos باشد، مسئولیت آن با تیم فنی رادمان هاست خواهد بود و گزارش پیگیری حمله به کاربر متعاقباً اعلام خواهد شد.
اگر پهنای باند اختصاص یافته به حساب کاربری تمام شود، چه اتفاقی می افتد؟
این موضوع از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد. در این صورت وب سایت شما مصدود خواهد شد و بایستی از طریق حساب کاربری، اقدام به خرید پهنای باند جدید نمایید.
تماس فوری

در حال حاضر پشتیبانی فنی آنلاین نیست، با ارسال پیام به زودی به درخواست شما رسیدگی خواهد شد.